سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهداف کاربران و قصدشان از جستجو را در نظر بگیرید

در حالتی که می دانید که مخاطبین‌تان زمانی درباره واژه کلیدی مشخصی در گوگل کاوش می‌نمایند اپلیکیشن آموزش سئو کوشش دارا‌هستند به مقصود خاصی برسند، محتوای خویش را بر طبق منظور آن‌ها ساخت و ساز فرمائید. با این‌عمل شما طبیعتا مفاهیمی را در نوشته خویش قرار داده‌اید که استفاده کننده در ادامه آن میباشد و فقطً کلمه ها کلیدی را کنار هم قطار نکرده‌اید.

در همین حین هم از لغت ها کلیدی و کیوردهایی به کار گیری کرده‌اید که یوزرها کاوش می‌نمایند، هم محتوای ارزشمندی ساخته‌اید که از حیث الگوریتم‌های گوگل قابل قبول میباشد. کافیست این فعالیت را پاره ای خوب از رقبای خویش در ورقه اولیه حاصل ایفا دهید تا شانس خویش را چهت نیل به درجه یک، بالا ببرید.

رقبای خویش را شناسایی نمایید

چنانچه می خواهید به فهم و شعور صدق از جستجوها برسید، بد وجود ندارد نگاهی به حاصل کاوش بیاندازید. گوگل همین حال هم به شما نشانه می دهد که از دید یوزرها چه محتوایی مرتبط‌خیس و مطلوب‌خیس میباشد. در حالتی که بیشتر پیوند‌های اولیه برگه حاصل گوگل به یک سایت خاص یا این که یک نوع محتوای خاص مربوط میباشد، می توانید فیض بگیرید که یوزرها در پی آن نوع خاص از حاصل می‌باشند.

برای مثالً وقتی که مخاطب کاوش می‌نماید ” چه‌گونه سئوی مطالب را باصرفه کنیم” و لینک و پیوند‌های بالای حاصل کاوش به وبسایت‌هایی تخصیص دارااست که قدم به قدم جواب را توضیح داده‌اند، آکادمی رایا پارس متوجه می شوید که کاربر‌تان راهنماهای مرحله به مرحله را بیشتر می‌پسندد.

همان طور که صفحه های با جایگاه بالا را نظارت می کنید، سوالهای پایین را از خویش بپرسید:

درین صفحه های چه ارزشی به استفاده کننده داده میگردد؟

این محتوا کوشش دارااست چه کمکی به خوانندگانش بکند؟

آیا شما میتوانید ارزشی بیشتر از حریف خویش به مخاطبین‌تان ارائه دهید؟

معمولاً در لینک و پیوند‌های رفیعتر حاصل کاوش، محتواهایی را میبینید که از عبارات کلیدی طبیعتا استعمال کرده‌اند، در لینک و پیوند‌ها و متن جایگزین تصاویر آنها‌را به عمل برده‌اند و در زیرعنوان‌ها کلمه ها مرتبط و کیوردهایی را قرار داده‌اند که کاربر را مجاب می‌نماید تا جواب پرسش خویش را در آن محتوا بجوید.

کمپانی‌هایی که تنها به تفکر رقابت میباشند به زودی از میان خواهند رفت. what is seo آن‌هایی که ارزشی ساخت‌و‌ساز می‌نمایند غالب خواهند شد.

_ ادوارد دُ بونو

مبتنی بر تجربیات بنویسید ( یا این که یک دارای تخصص استخدام فرمایید)

یکی مشکلاتی که صاحبان وب سایت‌ها مشغول آن میباشند این میباشد که کارایی دارا هستند برای محتوایی درجه بالا استحصال نمایند که با علم نادر و احاطه زیر بر مسئله آن را ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. الگوریتم‌های گوگل روز آپدیت در شناسایی محتوای باارزش و محتوای بی‌قیمت عالی می شود. با اینکار ایجاد‌کنندگان محتوا را ناچار می‌نماید تا محتواهای با کیفیتی ارائه دهند.

ایجاد کنندگان محتوایی که از تجارب خویش می‌نویسند احتمال اینکه از کلمه ها کلیدی و مفاهیم مهم طبیعتا به کار گیری نمایند بیشتر میباشد. مثلا در حالتی که مولف‌ای بخواهد درباره “استراتژی‌های بازاریابی B2B” محتوایی بنویسد و با مورد آشنا نباشد، احتمالاً نمی‌تواند از اصطلاحات این حوزه به صدق به کارگیری نماید. و این مسأله به دیده کاربر خواهد آمد.

چنانچه درباره موضوعی داده ها و تخصص کافی ندارید خوب میباشد یک شخص حرفه ای در آن حوزه را استخدام فرمائید تا یاری‌تان نماید.