سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکتههای سئو برای انتشاردهندگان محتوا: 11 روش برای افزایش بازدیدک

درپی راهی برای بهبود موقعیت خویش در شیت حاصل جستجوی گوگل میباشید؟ اپلیکیشن آموزش سئو هر نوع با صرفه‌سازی‌ای که به فکرتان می‌رسیده برای محتواهای تارنما‌تان جاری ساختن داده‌اید؟ این 11 نحوه را هم برای ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما آزمون فرمایید!

زمانی صحبت از بهینه سازی به در میان میاید، اکثر انتشاردهندگان محتوا مجموع تمرکز خویش را روی باصرفه کردن محتواهایی که ساخت و ساز می‌نمایند میگذارند. در حالی که‌این مسئله فقط نیمی از ماجراست. طی سال‌های اخیر، الگوریتم‌های گوگل به روش شگفت آوری بغرنج و توسعه یافته گردیده‌اند. معیارهایی که برای شناسایی یک محتوای پر ارزش دارا هستند، دیگر به تعداد عبارات و تعدد به کارگیری از واژه کلیدی محصور نمیشود.

11 شیوه برای ارتقا بازدیدکنندگان تارنما

مقصود گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد تا به جواب پرسش خویش برسند. آکادمی رایا پارس چنانچه می خواهید گوگل وبسایت شما‌را به یوزرها نشانه دهد، می بایست با ضوابط وی بازی فرمایید. به دنبال 11 شیوه راهبردی برای ارتقاء بازدیدکنندگان وبسایت را معرفی میکنیم که می تواند در ابتدا رفتن مرتبه‌تان در حاصل کاوش امداد به سزایی بکند.

ساختار وب سایت خویش را با صرفه فرمایید

در می سال 2020 گوگل بیان کرد که به زودی آپدیتی  what is seo ارائه می‌نماید که سیگنال‌های تجربیات کاربری را با بقیه معیارها مخلوط خواهد کرد. این آپ تو دیت رسانی یعنی دیگر تنهاً با صرفه‌سازی محتوا برای اکران در تلفن همراه کفاف نمیدهد. تارنما شما می بایست برای مخاطب آنقدر دیدنی و استعمال از آن ریلکس باشد که تجارب کاربری خیر برای وی بسازد.

چهت نیل به اینگونه مرحله‌ای، جنبش کردن یا این که Navigation وبسایت خویش را با صرفه نمایید. آن نصیب‌هایی که قرار میباشد مخاطب و ربات‌های کاوش ببینند را در شایسته ترین مکان وبسایت قرار دهید. هرکسی که وب سایت شمارا گشوده می‌نماید می بایست در یک نگاه بفهمد که شغل شما چیست و از کدام قسمت‌ها قادر است نیاز خویش را برطرف نماید. داشتن یک وبسایت مپ یا این که نقشه وبسایت مطلوب هم میتواند به گوگل آرم دهد که کدام صفحه ها از لحاظ شما در حق تقدم میباشند.