سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلمات کلیدی کم رقابت را با KWFinder شناسایی کنید

KWFinder یک ابزار پژوهش واژه کلیدی مجانی میباشد. چیزی که KWFinder را اختصاصی می‌نماید این میباشد اپلیکیشن آموزش سئو که به ازای هر واژه کلیدی، فراوانی آن داده را به شما میدهد.

زمانی یک واژه کلیدی را در KWFinder تایپ میکنید‌ داده ها ذیل را به شما می دهد:

ترازو کاوش

سخنی کلمه و واژه کلیدی

CPC

ترندها

بازدیدهای تخمینی

بدین ترتیب‌، می توانید عبارات کلیدی نادر رقابت را تعیین فرمایید که تهیه نمودن جایگاه روی آن ها بسیار سهل و آسان میباشد.

5- کیوردهای سوالی را با ATP پیدا نمائید

کلمه ها کلیدی سوالی برای پست‌ها و مقاله‌ها بلاگ بسیار خوب می باشند.

به عنوان مثال: «چه گونه قهوه سرد تهیه و تنظیم میکنید؟» و به راحتی میتوانید این سوال ها را با Answer The Public پیدا فرمائید .این ابزار بدون پول سوالاتی را به شما نماد می دهد که عموم به طور آنلاین آن ها کاوش می‌نمایند. بدین ترتیب‌، میتوانید با مطالب خویش بدین سوال ها جواب دهید.

آنالیز لیست سئوی On-Page

در حال حاضر مجال آن رسیده میباشد آکادمی رایا پارس که محتوای خویش را با به کار گیری از تعداد انگشت شماری از تکنیک‌های سئوی آن پیج تست نمایید.

1- واژه کلیدی خویش را در URL قرار دهید

نشانی اینترنتی شما به گوگل یاری می‌نماید تا بفهمد ورقه‌تان درباره چیست. یک URL بی نیاز از لغات کلیدی قادر است CTR ارگانیک شمارا بهبود بخشد. به همین استدلال میباشد که متخصصان seo پیشنهاد می‌نمایند واژه و کلمه کلیدی خویش را در URL قرار دهید.

برای مثال‌، واژه کلیدی مقصود ما برای این برگه «سئو Checklist» میباشد. بدین ترتیب URL این کاغذ را به طور پایین ساخت کردیم:

https://triboon.net/بهینه سازی-checklist

معمولی میباشد، خیر؟

2- از URL‌های کوتاه به کار گیری فرمائید

نشانی‌های اینترنتی خویش را تا حد ممکن کوتاه و منزه نگه دارید. چرا؟

پژوهش‌های اخیر از 11.8 میلیون فیض جستجوی گوگل نشانه بخشید what is seo که آدرس‌های اینترنتی کوتاه در گوگل درجه‌های خیلی بهتری دارا‌هستند.

3- از واژه کلیدی خویش در تگ تیتر به کارگیری فرمائید

بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که بایستی از واژه کلیدی خویش در تگ تیتر به کارگیری نمایید. البته اکثری از عموم نمی‌دانند که جایی که کیورد خویش را قرار می دهند هم بسیار اصلی میباشد. پیشنهاد می گردد واژه کلیدی‌تان را در اولِ تگ تیتر (متا تایتل) قرار دهید.

مثلا‌، کلید کلمه اساسی ما برای این مقاله «تگ کنونیکال» میباشد.

به عبارتی‌طور که می بینید‌، تگ تیتر ما با به عبارتی واژه کلیدی آغاز میگردد:

4- قراردادن تگ‌های تیتر Modifier

Modifier‌ها را می توانید به تگ تیتر خویش اضافه نمائید. زمانی که‌این فعالیت را ایفا می‌دهید‌، کاغذ شما برای تعداد متعددی از عبارات کلیدی دم بلند، درجه خیر می گیرد.

 5- از کلمه و واژه کلیدی خویش یکبار در 150 کلمه و واژه اولیه مقاله استعمال فرمائید

گوگل به 100 تا 150 کلمه و واژه اولیه ورقه شما مداقه بیشتری میدهد. به این ترتیب مطمئن گردید که یکبار از واژه و کلمه کلیدی خویش در اینجا استعمال خواهید کرد. برای مثال‌، در پست معرفی ابزارهای بهینه سازی یا این که سئو tools می توانید ملاحظه کنید که ما از کلمه «سئو tools» فورا استعمال می کنیم:

6- از واژه و کلمه کلیدی خویش در تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 به کارگیری فرمایید

مطمئن گردید که کلمه و واژه کلیدی خویش را در تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 قرار می‌دهید. به عنوان مثال ما عبارت «الگوریتم MUM» را در اولی ذیل تیتر این برگه قرار داده‌ایم: