سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصمیمگیری در موردDisavow کردن بک لینکها لینکهای خوب در مقابل لی

امروزه گوگل وب سایت‌هایی که با اخذ ‌پیوند‌های‌ بد از وب سایت‌های بی‌چگونگی استارت به باصرفه‌سازی خویش می‌نمایند را جریمه‌ می‌نماید – مانند هنگامی که وب سایت خویش را به یک دایرکتوری ارسال‌ می کنید اپلیکیشن آموزش سئو و براین اساس، از آن وب سایت یک بک پیوند‌ میگیرید. بک پیوند بد، بک لینکی میباشد که از یک وبسایت مشکوک، اسپم یا این که کلاً سایتی کیفیت خوب بسیار زیر گرفته گردیده باشد.

بیایید درپی، پیوند‌های بهتر و بد را با جزئیات بیشتری نظارت کنیم.

عالی: ‌لینک و پیوند‌های ادیتوریال طبیعی (Natural Editorial Links)

‌پیوند طبیعی ارائه گردیده بوسیله یکی اعضای گروه تحریریه یک تارنما – مانند سردبیر یا این که تالیف کننده – احتمالا شایسته ترین نوع بک پیوند میباشد که‌ میتوانید اخذ نمایید. اما با این فرض که‌این پیوند از یک وب سایت‌ بی‌چگونگی گرفته نشده باشد. اما بایستی به خیال و خاطر داشته باشید که «بی‌چگونگی» و «غیر دوستداشتنی» یک چیز نیستند و مفهوم یکسانی ندارد. آکادمی رایا پارس سایتی که تعداد خوانندگانش خیلی معدود‌اند البته محتوای عالی و باکیفیتی ساخت و ساز می‌نماید، هنوز هم‌ میتواند یک بک لینک و پیوند بهتر برای وبسایت شما مهیا نماید.

این نوع بک پیوند، دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که نیازی به درخواست دادن برای آن ندارید. شاید تالیف کننده‎ای به تارنما شما ‌لینک و پیوند داده باشد؛ زیرا نوشته‌ی علمی‌ای در آنجا چشم که حس‌ می‌کند می تواند برای خواننده گان وب سایت‌شان اثر گذار باشد. این طریق، کارآمدترین راه و روش برای به دست آوردن بک پیوند میباشد چون شما ناچار نیستید هیچ کاری جاری ساختن دهید؛ ولی غیر از قرار دادن محتوای کیفیت خوب در تارنما‌ خویش و شاید ساخت‌و‌ساز روابطی در قسمت متمرکز و هدفمند صنعت‌تان.

نسبتا عالی: تشکیل داد ‌لینک و پیوند دستی

در صورتیکه آنقدر خوش‌شانس نیستید که وب سایت‌های کیفیت خوب دیگر به طور طبیعی به تارنما شما پیوند بدهند، بایستی پاره ای رنج بکشید و شغل های دیگری جاری ساختن دهید. از جمله می توانید به سراغ ایجاد کرد پیوند دستی بروید. ولی پیوند دستی چیست؟

تشکیل داد ‌پیوند دستی وقتی اعمال می‎گردد که شما با تارنما‌های کیفیت خوب و دارای اعتبار تماس میگیرید و از آنان درخواست بک لینک و پیوند می کنید. ولی دو نکته قابل توجه درین شیوه وجود دارااست که بایستی آنان را در لحاظ بگیرید:

1- وبسایت‌هایی که قصد زنگ زدن با آنان‌را دارید می بایست خیلی دارای اعتبار و کیفیت بالا باشند.

2- با وبسایت‌هایی در زمینه‌ی باشید که در صنعت خودتان قرار دارا هستند.

در غیر این شکل، شما لینک و پیوند‌سازی را به طور کامل بی‌غرض و صرفا به خیال و خاطر اخذ تعدادی پیوند اعمال می‌دهید که عمل چندان دیدنی و فیض‌بخشی وجود ندارد.

بد: بک لینک و پیوند‌هایی که خودتان ساخت‌و‌ساز‌ میکنید what is seo یا این که برای‌شان پول می‌دهید

غالباً بک پیوند‌های ارگانیک هیچ مشکلی ساخت‌و‌ساز نمیکنند؛ در واقع این لینک و پیوند‌ها میباشند که ساختار وب ایده‌آل گوگل را می سازند. جایی که یک اینترنت‌وب سایت از روش لینک و پیوند، به محتوای عالی و نفیس سایت دیگر ارجاع میدهد. در شرایطی‌که این ارجاعات به طور ارگانیک و سوای دخالت بی واسطه شما پیش آمده باشد، اعتبار متعددی به سایت‌تان داده می‌گردد.

بک لینک و پیوند‌های بد در ازای، معمولاً غیر ارگانیک میباشند و از سمت وبسایت‌هایی میایند که اسپم به لحاظ می‌رسند، هیچ فرآورده یا این که محتوایی ندارند و تنهاً لینک و پیوند‌هایی به تارنما‌های متعدد می‌باشند. این نوع بک‌پیوند‌ها احتمالاً به وسیله آدم تولید نشده‌اند و سودی به اکنون شما نخواهند داشت؛ پس عالی میباشد که آن‌ها‌را بی‌اعتبار نمائید و از در میان ببرید.